mandag, mai 14, 2007


Heyhey alle sammen. Blitt en stund nå siden jeg har skrevet her. Dagene her går så fort, samtidig at man ikke får tid til å gjøre noe annet en øving til show etc. Men nå begynner det å slippe litt. Nå har vi gått igjennom alle showene våre minst 2 ganger, så ting går bedre og bedre. Har endelig kommet meg på stranden. Favoritt beachstedet hittil er ved SV (sensurert) hotellet (der Petter jobbet i 3 år). Han må jo kjenne Alcudia bedre enn noen annen!

Ikveld, (mandager) gjorde vi showet vår som heter Unplugged, hvor vi synger div rocksanger. Sitter på barstoler å myser. Føler meg litt som en musiker der jeg sitter. Gøy... Mikrofionskrekken min her totalt forsvunnet. Elsker å synge i mic nå.

På bilde ser du oss. THE GANG! Bra gjeng!
Besøk gjerne min Facebook. Legger ut bilder etc der.

Heisveis!

Ingen kommentarer: