fredag, februar 22, 2008

En bønn for de stressede

Fader vår, du som er i himmelen, gi meg styrke til å akseptere ting jeg ikke kan endre, mot til å endre ting jeg ikke orker, og sluhet til å skjule likene av folka jeg måtte drepe i dag fordi de gikk meg på nervene. Vokt mine steg så tærne jeg tråkker på i dag ikke hører til ræva jeg må sleike i morgen. Hjelp meg å alltid yte 100 prosent innsats på jobben - 12 prosent på mandag, 23 prosent på tirsdag, 40 prosent på onsdag, 20 prosent på torsdag og 5 prosent på fredag - og hjelpe meg og huske en ting: Når jeg har en skikkelig kjip dag, og folk gjør sitt ytterste for å drive meg fra vettet, minn meg om at det krever 42 muskler å rynke pannen, men bare fire muskler å løfte langfingeren og be dem kysse deg i ratata !!!!!!!

Ingen kommentarer: