onsdag, juni 20, 2007

Facepainting

Idag (onsdager) har Tezzla og jeg After Beach. For de av dere som ikke vet hva en After Beach er så skal jeg fortelle dere dette. Den starter kl 16 hver dag og varer i ca 1 time. Her sitter trubaduren vår Danne å klonker på piano mens vi synger selvvalgte låter.
Men idag, onsdager, har Tezzla og jeg Face Painting, hvor vi maler ungene i tyrne. Jeg er blitt en jævel på å lage sommerfugler, tigre, pantre og hunder. Sliter fortsatt litt med forslag som: "Jag vil bli målad som det svenske hockeylaget Brynes IF"... Eh...WHAT?!
Min største mesterverk hittil har vært et stort hjerte i rødt. Det var en jenteunge som ville ha et stort hjerte malt over hele ansiktet. Hun fikk ikke vasket det av seg og var knall rød i tryne i 3 dager etterpå. hihihi... Tar gjerne imot forslag til dyr etc som jeg kan male på barna.

Ingen kommentarer: