onsdag, juli 25, 2007

Fy faen så kjekk jeg er!!!

Fy faen så kjekk jeg føler meg idag! Bestemte meg for å kjøpe noen Biotherm produkter idag, koste hva det koste vil. Det er ikke ofte jeg har den holdningen til penger... "Koste-hva-det-koste-vil metoden" fungerer veldig bra sånn en gang iblant, men den gjør jo at VISA kortet brenner opp så... jaja... Anyway, jeg dro ut, kjøpte body- og ansiktsprodukter til 10% avslag. Fikk en gratis Biotherm-toalettveske og noen prøver. Alt i alt betalte jeg 54 ævro. Det var jo ikke så ille da, men syns det er mye penger endå. Dro hjem, barberte meg og påførte noen av produktene. Fy jævler, jeg har aldri hatt så myk og deilig hud på år og dag. Det kan sikkert sammenlignes med en babyrompe... lol 

Nå er jeg på jobb og skal forberede dagens After Beach. Jeg har laget en konkurranse som heter Nordic Faces, der deltakerne skal svare på spørsmål og gjennkjenne nordiske artister på bilder. Håper det blir en stor success. Kanskje jeg kan "selge" ideen videre til ST? Hvem vet... tihi...

Ingen kommentarer: