lørdag, juli 14, 2007

I feel like a dancer again!!!

Det er så digg å begynne å ta klasser igjen! Vi har blitt kjent med en gruppe dansere her nede, 3 svensker, Martine, Abbe og Henry og 2 bulgariske jenter, Annie og Cathy. Det var deres ide å ha danseklassene, og vi andre hang på. Vi låner en stor sal i et spansk helsestudio, som står tomt mellom 10.30 og 14. Denne tiden disponerer vi, mot at vi betaler medlemskort til helsestudioet da... Hittil har det vært Annie som har ledet klassene (ballett). Jeg begynner å føle meg i form igjen, og teknikken kommer sakte som sikkert tilbake.

Kom til å tenke på hvor fort man mister teknikken, koordinasjon og utholdenheten når man ikke får trent på en stund. SHIT! Det er skremmende! Skal aldri slutte å ta klasser, og jeg trenger et real kick i baken i vinter når jeg kommer hjem til Norge! Nå skal jeg spise Tai mat i gamlebyen. HEI!

1 kommentar:

EirikSS sa...

Jeg kan sparke! Så du ikke drar bort fra byen på ihvertfall et par måneder..