onsdag, april 25, 2007

Fremme i Alcudia

Alcudia, mitt hjemsted i 6 mnd fremover... Vi kom for 3 dager siden og ting er fortsatt litt kaotisk. Leiligheten er stor og fin, men... ja... det er mange små men her og der. Vanntrykket er lik ikke eksisterende, vaskemaskinen høres ut som den skal eksplodere når man setter den på, og kakkelakker er blitt våre husdyr.

Vi hadde vår premiere i går hvor vi kjørte Eurovision Top 6. De få gjestene som var på hotellet å så på likte det veldig godt. Men så har det seg slik at det må være stille på området kl 22, så all ”høy” musikk må flyttes innendørs. Dette med høy musikk er jo relativt mener nå jeg. Vi har fått 2 klager allerede fra nabohotellet om at lyden har vært for høy selv om vårt publikum har syntes lyden har vært perfekt. De som klager er da som regel gamle damer som sikkert legger seg klokken 20 hver kveld og vil helst diskutere formen på den grønne hekken rundt hotellene enn å få med seg litt underholdning på scenen. Etter hva Daniel, vår teknikker forteller så er normal lydstyrke på en Rockekonsert rundt 110 dbs (desibel), og det vi har kjørt hittil har vært på rundt 80 dbs. En føkkings elektrisk skrutrekker gir fra seg 60 dbs! Jeg mener... hva Fxxx! Hmmm... som dere sikkert skjønner er jeg litt frustrert. Jeg vet liksom ikke hvordan ting fungerer her enda, og jeg ser mye hindringer, som egentlig ikke er hindringer men som bare er annerledes enn det jeg er vandt med i hverdagen og på min(e) arbeidsplass(er). Skal prøve til min beste evne å være online så ofte jeg kan. Sitter nå på en hyggelig cafe/bar med gratis WiFi. Den heter Mestizo, og ligger like ved hotellet. Vet at dere er sugne på flere bilder og videoklipp. Mitt spanske nummer +34 6366 1 4646. Hei sveis!

1 kommentar:

Karsten sa...

Fint å se du er fremme - det der ser også vannvittig behagelig ut.