søndag, mars 16, 2008

Bye bye Stockholm, hello Alanya, Turkey

Ja, da har min lange reise begynt! Sitter på City centralen i Stockholm å venter på Arlanda Expressen som skal ta meg til flyplassen. Toget tar 20 min og en koster 220 kr... Dyrere enn i Oslo! Det har dere sikkert ikke hört för (oi... svensk öööööö). At det er dyrere her enn i Oslo, men jo faktisk så er ikke prisforskjellen så stor mellom Sthlm og Oslo. Nattmat etter man har värt på fylla koster mellom 70 kr og 90 kr, en enkle billett på t-banen koster 40 kr (33 kr hos 7eleven) og taxi er like dyrt. Det er bare den sterke Norske krona som gjör ting billigere...
Reiser ikke direkte til Tyrkia men via Wien, Istanbull så Antalya. Er fremme ved Pascha B kl 00 i natt, så det kommer til å bli en laaaaang reise! Har mye lesestoff, film på poden og en reisekamerat som heter Lisa Agby. Hun er en av koreografene jeg kommer til jobbe med der nede.
Jeg kommer til å väre online mesteparten av tiden så jeg er tilgjengelig der, og jeg ber dere om å IKKE ringe eller sende melding til mitt Norske nummer!!! Det koster meg 2,50 kr å motta en melding fra dere. Shit det er dyrt! Skal få meg et Tyrkisk nr så dere kan få tak i meg på.
Hei så lenge!!

Ingen kommentarer: