mandag, mars 10, 2008

Her er Joanna og Daniel, to herlige mennesker med 2 leiligheter i samme bygård. Jeg låner den ene leiligheten. (spør meg ikke hvorfor de har 2 leiligheter, men jeg vet at de bodde i den ene før...). På lørdag var vi ute på Blue Moon Bar for å se på "Diamond Dogs", et dragshow som en kamerat Henry er danser i. Mitt favorittnummer var når den ene drag-queenen sang Linda Bengtsing-låten "Jag juger så bra", men da skrevet om og omdøpt til "Jag suger så bra". Lo så færlt at jeg holdt på å dette av stolen!!!
Det ble ikke så seint på oss siden Joanna, Henry og jeg skulle gjøre en fotoshoot dagen etter for Henrys nyskapte produksjonselskap ProForm. Han hadde fått samlet et gjeng sangere, dansere og modeller som skulle fotograferes til PFs websiden. Sto opp søndag morgen kl 6!!! Og fotograferte fra kl 9 til 19. Var heeeeeelt ødelagt igår kveld.
Men idag er det mandag, og ingen planer annet enn å henge og slappe av... Ergo, en søndag bare på mandag...

Ingen kommentarer: