onsdag, februar 07, 2007

En oppdatering

Ja, da har det gått en del dager siden jeg skrev noe her sist. Litt av hvert har skjedd på HT siden vi startet å spille. Nå har nok en danser klart skade seg, og Cabaret har nå tilsammen 2 dansere med gips. Johanna skadet fingeren iløped av lørdagsforestillingen. Det viste deg å være et brudd, så gips var nødvendig. Jeg måtte da inn å ta hennes plass i et av nummrene. For de av dere som har sett Cabaret så er stikkordene:
  • nettingstrømper
  • stokk
  • einz, tzvai, drai (1,2,3)
  • kickline
  • hatt som blir til soldathjelm
Nå begynner også Cabaret å nærme seg slutten, og forestillingen selger ganske bra. Så jeg ville bare mase enda litt mer på dere hadde tenkt og/eller har råd til å komme oppover til milde og solfylte NordNorge. GET YOUR AARSES IN GEAR! Har sjekket litt billetter med Norwegian, og til og med de begynner å bli utsolgt. Gi meg beskjed asap om/hvis dere har tenkt å komme, så reserverer jeg billetter (kr 150stk).
Hvis dere trenger mer motivasjon så les stikkordene nedenfor:
  • Ave er naken og viser ræv
  • Ave har av og til nettingstrømper på
  • Kombinasjon Homo og Nazi
  • Lekre damer
  • Kjekke gutter
  • Humor
  • Sex
  • Historie
  • Ikke-flåsete-musikal
Håper vi sees snart

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er Ave snart Ave??
Jeg vil så gjerne, det vet du.Forsøker å komme med mitt titankne!!
Må snart se dette selv, har ikke fått detaljer av hverken Søs eller Ma! Din skyld.!!
Kler du nettingstrømper?, og er det ikke skummelt med rømpa bari 7C-!! Gla' i dæ, det vet du.Kjempeklem fra tante Borgersen

Ave sa...

Ja, jeg er i prosess av å bytte navn så Ave blir mitt offesielle navn.
Om jeg kler nettingstrømer ja! Oioioi... er lekker!