onsdag, januar 31, 2007

Hvem spiller hvem og når?

Ja, for de av dere som har sett Cabaret så kommer dere ikke til å kjenne igjen stykket. Handlingen er den samme, men hvem som spiller hvilke roller er nå litt hultertilbulter.
Som jeg skrev før så ble Jørn Bjørn, (han som spilte hovedrollen Cliff,) syk. Han er fortsatt syk stakkars, og hans understudy Kai Kenneth gjør fortsatt en glimrende jobb. MEN, Kai Kenneth hadde jo også en rolle som Partimann og togkontollør før han tok over.
Først tok Nils Johnson, teatersjefen, over rollen etter Kai Kenneth mens han spilte Cliff. Nils har rollen som Herr Shoultz å spilte dobbelt et par forestillger. Nå spiller Guri Johnson, Nils sin søster, rollen som Partimann og togkontrollør(inne) mens Nils har Pappapermisjon. Rollen som Herr Shoultz blir spilt av Arne Skog, som til vanlig spiller rollen som Baronen. Mikke, min romkamerat, har tatt over for Arne Skog sin rolle, og.... ja... thats it. Det glade kaos... Publikum merker ingen ting, annet enn at det står feil i programmet. lol
Alle har sin egen understudy. Det som jeg syns er litt rart er at ingen er understudy for min rolle, Heinz... Hmm... Det vil jo si at jeg ALDRI kan bli syk. "Knock on wood". Jaja... sånn er det. Eller så har jeg det bra. Hva med dere?

2 kommentarer:

Karsten sa...

Oj! Kan ikke helt forestille meg alle disse rolleskiftene, men det får gå! The show must... etc.

Alt vel her. Tett med deadlines, men ellers alt vel. Ser frem mot Berlin!

Ave sa...

Berlin ja... stilig. Når er det? Ikke lenge til nei?