tirsdag, mars 06, 2007

The flue strikes again

Influensaen har nok en gang krevd sine ofre. Idag har vi 3 dansere syke, men alle har instistert på å gjøre forestilling fordet. De kan bare ikke synge eller gjøre halvparten av dansenummrene... Hehehe.. bare og bare fru Blom! Men dette er vi blitt vandt til gitt! Jeg må ikveld steppe inn i Mama- og Kicklinenummeret, med nettingstrømper og det hele. Woho!
Dette er da siste uken vi kommer til å spille, og vi har kunn spilt 2 forestillinger med orginal cast, og det ser ut som det er det vi kommer til å få. For å oppsummere:
  • På premiere-narshpielet knakk Tine håndleddet og måtte ut av div nummere grunnet gipset hånd
  • Kai Kenneth steppet inn for Jørn-Bjørn som spiller Cliff, hovedrollen. JB fikk virus på stemmen og var borte i 7-8 forestillingsdager.
  • En stund etter det fikk Johanna en brist i fingeren, og ble også gipset.
  • Forrige uke ble Sigge syk å misset en forestilling.
  • Innimellom alt dette har understudiene fått prøve seg som Sally, Cliff, Ernst og Konferansieren.

Jeg har aldri opplevd å gjøre så mange forandringer i en produksjon før, og det jeg sitter igjen med er masse erfaring. Man må jo se på lyspunktet!

ps... jeg var den eneste i ensemblet som tok influensavaksinen da vi ble tilbudt dette for ca 2 uker siden. Hater å si det men I TOLD YOU SO! hehehe... nei huff, nå var jeg slem. Bad Ave! Håper alle blir friske snart! Unner ingen å være syk, spesielt influensa! Den hadde jeg i jula, og det var ikke noe dans på roser...!

Ingen kommentarer: