søndag, mars 18, 2007

Her er mitt Tyrkiske nummer for de som vil ringe eller sende meg en sms: 009 0539 567 20 89 Vet ikke hvor mye det vil koste deg i minuttet, men er'ru gla i mei så spiller vel det ingen rolle gjør'e vel... hihihi... Har vært i Alanya by idag og shoppet litt. Er helt utslitt etter å ha blitt bombadert av overivrige tyrkiske selgere som alle skal ha deg inn i butikken sin, og i tillegg prøver å prate ditt språk. Men fikk kjøpt meg noen fine klær da, og fikk brukt mine prute-skills, selv om kanskje de var litt råtne. Nå skal jeg ned å spise middag... heisveis

Klikk her hvis du vil se hvordan BV Hotellet ser ut i Mallorca

3 kommentarer:

Karsten sa...

Da er ditt tyrkiske nummer i telefonboken. Jeg trodde forresten det var Antalya du skulle til, ikke Alanya. Har du kikket innom hotellet der vi bodde sist?

Ave sa...

Jeg tok fly fra Istanbull til Antalya, men Blue Village er mellom Konakli og Alanya. Var i sentrum idag, men kjente meg ikke igjen. Hva het hotelle vi bodde på?

EirikSS sa...

Mallorca here you come! And I come!

Du må sende en mail med litt mer om alt som har skjedd siden du kom frem! Og så må vi skypes en dag, eller ichattes, messengeres eller noe annet cyberteknisk.. Jeg er på Lhmr fra tirsdag, og der er det veldig stabilt nett!

Stor klem til deg!