fredag, mars 16, 2007

Fremme i Alanya

Jepp, nå har jeg kommet meg til rette i Alanya. Hotellet er stengt for gjester, så vi har hele stedet for oss selv. Kom frem seint igår kveld, og ble møtt av Charlotte, en av lederene. Hun prutet ned taxiregningen fra 230 lire å prutet det ned til 60 euro. Vet ikke helt kursen der men... Go Charlotte! På rommet mitt ventet en stor sandwich og en flakse med vann, og dere kan tenkte dere hvor forfriskende dette var etter en reise på 9 timer. Frokost startet kl 8 og det var der jeg traff resten av folka. En etter en kom de bort til meg å hilste, og jeg prøvde å lagre hvert eneste navn i computeren, men etter håndhilsen nummer 4 var de første navnene allerede glemt. Men det jeg klarte å registrer var at 29 var svenske og 2 var norske, derav 1 gutt. Etter frokost hadde min gruppe øvelse med Kari Stokke. Hun har jeg ikke sett siden vi jobbet sammen i Oliver på Chateu Neuf i 1992, og hun er like gal som hun var den gang. Flott dame! Resten av dagen brukte vi på å øve på reportoaret, og jeg kjenner at dette kommer til å bli en bra gruppe. Vi fikk destinasjon Maljorca... Så det er der dere må dra hvis dere vil se et forykende cheezy show medvirkende Yours Truly and the lovely sweeds.

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, jeg så Oliver på Neuf i ´92 jeg! Bra at du er vel fremme, tipper det blir morro!