mandag, oktober 29, 2007

Brrr.... Tenerife

Som dere ser så er det ikke så varmt her på Tenerife. Grunnen til det er at det ikke har vært noen sol på 2 dager, noe som er veldig synd. Du skjønner, hotellet her er et sånt miljø vennlig hotell, så varmtvannstankene sitter på taket vårt med tilkobling til en solcelle. Siden det ikke har vært noe sol så har det heller ikke vært noe varmt vann! Arg!!!! Jeg er alt for miljøvennlige løsninger, men kun BRA og FUNGERENDE løsninger. Når disse miljøvennlige dubbedittene sier at Ave ikke kan dusje i varmt vann på 2 dager, så blir Ave litt crancky!

Den egentlige grunnen til at jeg har skjerf på er at jeg har fått en liten nakkelåsning. Den kommer når det blir litt kalt, og stammer fra den danseskaden jeg fikk på Statens Balletthøyskole da jeg tok en Pas de Deux klasse hvor jeg gjorde et løft med en jente. Hun stolte ikke helt på meg og kollapset kroppen (sitt senter) således at hun lot seg falle oppe på hodet mitt. JA! JEG ER LITT BITTER! Har jo fått en føkkings skade i nakken som kommer tilbake hver gang det er kaldt!!

Jaja... Skal se om jeg kan finne et behandligsted her på Tenerife. Håper solen kommer tilbake snart.


PS. Denne bloggen har jeg skrevet fra min nye iPhone!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket hotell i Teneriffa jobbar du hos nu?

Ave sa...

Jobber på Parque Christobal på Los Americas.
Men drar herifra om ca 1 uke og skal da jobbe på Playa Flaminco på Lanzarote...