lørdag, oktober 13, 2007

ByeBye Mallis

Idag forlater jeg Mallorca og retter nesa sydvest mot Kanariøyene. Bussen vår har avgang fra Estrella kl 17.45 og flyet letter i 22 tiden fra Palma Airport. Sitter nå på kontoret med en kaffekopp, litt frokost i magen og surfer min siste web-bølge. Driver å tenker på om jeg kommer til å savne dette stedet, og jeg har ikke bestemt meg enda om hva jeg føler...

Kommer til å savne enkelt personer her og der, de som har kommet meg næremest, men selve hotellet kan dra rett til Hxxxx! Makan! hehehe....

Avsluttet kvelden igår på New Pasific strippeklubb sammen med Irma, verdens beste Bosnier, og en gal dansk guid, Martin. Vi ga stripperne poeng etter hvor smidig de var med stangen, og fikk Martin en ereksjon så ga vi dem toppkarakter! Martin fikk ingen ereksjon...

Nå skal jeg hjem å pakke resten av shiten som skal pakkes opp igjen rundt midnatt på Park Christobal, Tenerife. Fy så unødvendig med pakking! 

Vi sees på Kanariøyene!

Ingen kommentarer: