lørdag, desember 16, 2006

Faaen!


AAAAArgh! Eragon sugde!!! Uff, jeg ble skikkelig skuffa!

1. Hovedkarakteren ser ut som han kom rett ut fra en BellAmie film. (Har ikke bestemt meg om jeg syns det var positivt eller negativt... lol)

2. Hvem i helvete har fått ansvaret for å klippe denne filmen?! Han burde ha blitt skutt!

3. Greit at dette er filmatisering av en bok, men SÅ tydelige hull i historien! JesusChrist! Og jeg som ikke har lest bøkene en gang!

4. John Malkovich må ha fått heftig betalt til å være med på dette skvipet... Did he know what he was getting himself into?

5. De få gangene hvor det var en stilig kampscene så var enten musikken helt på bærtur, eller så må fotografen ha snublet i en rot i bakken eller noe.

6

7

8

9

osv.... flere ting kommer etterhvert som jeg har ork. Gidder ikke å bruke energi på dette mer...

3 kommentarer:

Karsten sa...

Isj... høres ikke bra ut. Da kan jeg offisielt notere ned i boka at jeg aldri skal se den filmen. Takk for at du går i skyttergraven for oss andre, kjære venn.

Ave sa...

Bare hyggelig. Jeg kommer aldri ti å lære... Den fikk jo dødsdårlige kritikker fra ALLE anmeldere i ALLE land

Karsten sa...

Nettopp, og du kommer vel til å se oppfølgerne også (det er selvfølgelig en trilogi!).