onsdag, desember 06, 2006

Jo... forresten. For de av dere som ikke vet hvorfor i huleste jeg befinner meg i Tromsø, så er grunnet det at jeg har fått jobb som danser i musikalen Cabaret ved Hålogaland teater. I tillegg til å være en del av ensemblet så har jeg også fått en større rolle. Karakteren heter Heinz, og han havner i et trekantforrold mellom Cliff og Sally. (de to hovedrollene. I filmen fra 70 tallet ble rollen som Sally spilt av Liza Minnelli). Heinz blir sammen med Cliff, som blir sterkt forelsket i ham. Heinz blir så keen på Sally... It's all a big mess! Men absolutt verd å se! Premieren er den 11 januar og forestillingen spilles til 10 mars. Løp å kjøp! Mye bra koreografi, humor og ikke minst mye SEX! hehehe...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med rollen, you hingst! :)
Morro morro morro. Må bare nevne noe angående LOL og andre div. nerde uttrykk. Jeg har nemlig i lengre tid lurt på hvorfor Jens' navn på MSN var Jens Rofl in Oslo. Trodde først han hadde skrevet Rolf feil, men så kom jeg på at han jo faktisk heter Jens Petter og ikke Jens Rolf/Rofl. Jens Rolf er uansett en ganske usymetrisk navnekombinasjon. LOL (det var første gang i mitt liv at jeg har brukt en sånn forkorta ting greie)

Hilsen Trym Rofl

Unknown sa...

Hei Ave!

Jeg har mugg på kuken.

LOL.

Rolf.

EirikSS sa...

Hmm. Ave fanget i trekantdrama i Tromsømørket. Det kunne vel vært verre! Atskillig verre! Det høres ut som om du trives mer og mer, og at ting begynner å sitte. Selv sitter jeg i leiligheten til Janne i 11. arrondissement i Paris. Vi skal på kino og se en fransk film, men er så sulten at magen min snart vekker hennes sovende romvenninne. Rumle-rumle..

Klem fra Eirik

Karsten sa...

Det høres bra ut, min venn. Her i Oslo regner det tettere og tyngre enn tidligere i høst. En skikkelig seig desember. Håper å se deg i juledagene. K

Ave sa...

Takk alle sammen, utenom Kroon (din gris) for hyggelige kommentarer. Blir spennde å se hva slags stemning det blir her på denne bloggen etterhvert.

Trym: Jens er jo litt usymetrisk fra før, så det spiller ingen rolle uansett hvordan han skriver det. lol

Kroon: uh!

Eirik: Enig. Men det er morsomt å spille på scenen. Og ikke minst utfordrene...