mandag, desember 18, 2006

I forfengelighetens øyeblikk


Da jeg så meg i speilet idag ramlet en tanke inn i hode mitt. Hvis jeg en noen gang kommer til å ta plastisk operasjon, hva ville jeg endre med utseende mitt? Svaret kom som et lyn... Øre-reduksjon! Jesus Christ, jeg ser ut som Julius for F...! Min store motivasjon til å eventuelt utføre dette ingrepet i nærmeste fremtid er viten om at det er to kroppsdeler som aldri stopper å vokse, nemlig ørene og nesen. Syns selv at jeg har en ganske søt liten nese, så den får bli som den er.

4 kommentarer:

Karsten sa...

Nei, nei, nei - Du er jo den du er som du er, ikke ta å fiks på ørene, de er en del AW slik vi kjenner ham - deg.

Ave sa...

uff da... så mine store ører definerer hvem jeg er? hmmm... vet ikke om jeg liker dette. Ørene skal reduseres! Dermed basta! lol

Christina Franksdatter sa...

Kjære flættsamlegløtten min!

Oslo og jeg savner deg, når kommer du hjem???

Kyss fra jeg...

Ave sa...

Har kommet hjem snuppa