onsdag, desember 06, 2006

Hey folkens

Hadde lyst til å begynne å skirve blogg, og her der den. Testing testing, 1,2,3... Litt kjedelig nå, men dette blir mere som en test enn noe annet.

Befinner meg nå på en av Tromsøs mange cafeer med WiFi connection. Blant disse er Flyt, (hvor jeg sitter nå), Meieriet, Solid og Perez. Sistnevnte er min favoritt cafe/bar. Stedet har veldig kult interiør og stolene kommer fra den gamle kinoen.

Vi er tilsammen 3 dansere som sitter rundt en bord mitt i lokalet her på Flyt, alle med hver sin laptopp. For utenforstående ser det kanskje ut som vi er den mest usosiale gjengen ever! lol... Ja Kroon, her er det lov å skrive LOL etc.. hihi. Prøver ikke å skryte på meg at dette kommer til å bli den nye Kroonweb, men alle er hjertlig velkommen til å skrive på comments om de har noe på hjertet.

2 kommentarer:

Karsten sa...

Fint! Jeg har bokmerket RSS-feeden, og skal følge med. Ikke mer enn en måned til vi kommer til Tromsø nå. Gleder meg! K

Anonym sa...

This is my first time visit at here and i am truly pleassant to read
all at one place.

Also visit my web blog; BMW Z4 Windscreen
Also see my site: BMW Z4 Windscreen