fredag, januar 05, 2007

Premiere

Nå er det ikke lenge igjen til premiere! Kjenner nervene begynner å komme snikende. Min rolle i stykket har utviklet seg mye. Blir kuttet fra flere dansenr pga dette. Det som er kjipt med det er at jeg allerede har lært koreografien, og så skal man plutselig ikke gjøre det lenger. Føler litt at jeg kommer lenger vekk fra ensemblet, og det er litt trist. Men på den andre siden så har rollen min som Heinz sterkere og mer viktig i forestillingens utvikling, i tillegg til hans forhold med Cliff og Sally er blitt mere tydelig.

Må si dette er litt av en opplevelse å spille i dette stykket. Det har en tendens til å blusse opp mange forskjellige følelser som man trenger å bruke det i scenene. Dette er hva jeg kaller skikkelig skuespillarbeid.

2 kommentarer:

Karsten sa...

Fint å høre om utviklingen, kan knapt vente på premieren! Skal bli så tøft å se deg der oppe på scenen. Og så i en skikkelig rolle; det virker riktig!

Ave sa...

Takk for støtten. Vi sees om en 10 dagers tid