lørdag, januar 20, 2007

TIFF Dag eh.... hrmf

Ja, da var det.... eh.... lørdag! Hehehe... Våknet igår natt av at gutta spilte Buzz uten lyd, men de klarte ikke å være stille selv. Jeg, som vanligvis sover veldig tungt, våknet av bromlende basslyder, for ikke å glemme noen saftige fiser fra en eller annens ANUS! hehehe... Jeg pustet dypt å presset frem et høyt og krast Hysssh! Etter en liten nervøs fjertelyd ble bromlelyden borte, og Ave-mann falt tilbake i drømmeland.

Idag kl 11.15 så vi filmen Restart på Kultuthuset. Likte den veldig godt, men disse andre filmviterne likte den ikke. "It was SO 1996-97..." hihihihi... Nei, nok tull! Nå skal jeg hjem å rydde litt. Vi skal ha fest i leiligheten vår ikveld. Gud hjelpe! Haaater å ha fetser selv. Skal drekke meg ganske dritings for å døyve ansvarsfølelsen. Ønsk meg lykke til!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Neimen, stakkars deg. Skal du ta sjangsen på å ha hjemmefest. Gled deg heller til å våkne opp til Soldagen 21.01. (hvis været er bra). Deretter tar du en titt rundt deg, for å kartlegge fremdriften i oppryddingsopplegget. Kok deg først en kopp sterk kaffe, rydd plass i en liten sofa/stolkrok, og mann deg opp. he he.Tenk på alle andre fester du har forlatt med godt samvete....eller?
Skal tenke på deg vennen min. Stor klem fra tante Borgersen

Unknown sa...

Heheh, jeg synes det gikk ganske så bra jeg! ;-)

Ave sa...

Det gjorde jo det... ingen fare d;o)