torsdag, januar 18, 2007

TIFF Dag 2

Ble bitt av en irriterende liten Tibetansk Spaniel da jeg var på vei til HT. Det var ingenting alvorlig, men blir bare så irritert på hundeeiere! Såpass kjenner er jeg av både hunder og eierene dems at jeg forstår signalene. Dama hadde en sånt snørebånd, og da jeg kom slapp hun lina og hunden kom vaggende mot meg. Jeg stoppet og sa hei til den lille pelsdotten fra helvete. Ikke før jeg hadde klart å telle til 0 så satte den tenna sine i beinet mitt, og gnagde. Jeg svatt og gikk unna. Eieren sa ingen ting å bare gikk videre. Aaaargh! Noen folk burde rett og slett ikke ha hun!

Så en helt lættis film kl 0030 på Fokus. Black Sheep... Handler om sauer som blir gale og eter mennesker i beste Bad Taste og Brain Dead stil! Heeelt fantastisk morsom!

Ingen kommentarer: