tirsdag, januar 16, 2007

TIFF Dag 1

Gutta kom igårkveld. Eirik, Audun, John Einar og Eduardo. Vi satt på Flyt i flere timer å planla filmer vi skulle se resten av uka. Da vi så skulle sammenlikne hvilke filmer hver enkelt hadde lyst å se, fant jeg ut at jeg, under hele oppholdet, ville komme til å se kun 2 filmer sammen med dem, og resten måtte jeg se aleine. ...snufs... hihi Jeg er jo litt begrensa siden jeg har forestillinger på kvelden, pluss noen øvelser på onsdag og torsdag, så jeg får ikke sett så mange filmer som de. Men men sånn er livet.

Og så kommer dagens bizzarre! Vi sitter her på Kaffebønna å drikker morgen kaffe. En dame med rødbrunt krøllete hår kommer bort til bordet. I hånden har hun en vannglass. Hun stilte seg bak Audun og hadde et underlig blikk i ansiktet. Eirik og jeg trodde de kjente hverandre. Men så skjedde det... Dama helte vannglasset i skrittet på Audun, og gikk rolig ut av lokalet forbi oss andre. Vi bare satt der alle tre helt sjokkert og gapte. Ført 1 min etter at hun hadde gått klarte vi å fatte hva som egentlig hadde skjedd. Jeg tok på meg oppgaven i å løpe etter denne gale skrua, men hun var borte vekk. Herregud! Er dette et parringrituale Tromsøkvinnene pleier å gjøre? Vet ikke jeg...
Vi lo godt etterpå...
Nå skal jeg avsted for å se dagens første film; Glue
"Godt fornøyelse" Takk

Ingen kommentarer: