søndag, januar 07, 2007

Tiff program

Brukt litt tid på å se igjennom TIFF sitt filmprogram. Her er en liste over filmer jeg kunne tenke meg å se. Kommer garantert ikke til å få sett en fjerdedel av disse filmene siden jeg begynner på jobb kl 18 hver dag, men men...

Born and Bred
Chronicle of an escape
Glue
The Aura
Den frie vilje
Red Road
Restart
Usa mot AlArian
When the levees Broke
You Am I
Lille Moskva
Inside the mind of a splatter director
Kildesortering
Tommy (Ole Gjæver)
Hva Skjera Jonatan (Mariken Halle)
Min
All the presidents menn
Clerks 2
Min nabo Totoro
Ninas Resa
Salmer fra kjøkkenet

2 kommentarer:

Karsten sa...

Jeg sier meg veldig enig, og særlig filmene "Den frie vilje", "Red Road", "When the levees broke", "Clerks 2" og kortfilmene til Giæver og Halle! :)

Men har du ikke sett "Salmer fra kjøkkenet"? På tide!

Ave sa...

Jepp, det ble aldri til at jeg så den, verken på kino eller på eller dvd. Det ble en sånn film som jeg tenke, Ja, den ser jeg seinere en gang...