mandag, januar 08, 2007

Pressevisning

Idag våknet jeg litt etter at klokka hadde ringt (9.22). Jeg lagde min morgen-latte som vanlig og satte meg ned i soffaen, klar til å slappe av og våkne i sakte tempo. Kl 9.35. Kom Mikke, svensken jeg bor med, ut av dusjen etter å ha hogga badet i 25 min. Han satte seg i den andre soffaen og ble litt snurt fordi jeg tviholdte på fjernkontrollen. "Ingen STV1 eller STV2 idag!" tenkte jeg. Hihihi.... I am evil in the morning! Kl 9.45 spurte Mikke om jeg ikke skulle dra snart. "Dra?", tenkte jeg. Jeg har jo en hel time å kose meg på! Men neida, på HT sin dagsplan sto det: Klargjørnig for ensemblet til intervju (minus Mikke og Marvin.). ÆÆÆÆÆÆÆ! Da var det på med boksern, inn i taxi og fyke til teatret. Så, her er jeg nå. Håper det blir noen bra bilder av meg... lol

1 kommentar:

Karsten sa...

Ha ha, en morgen som alle andre morgener. Ha en fin dag!